عثمان هوشنگ

عثمان هوشنگ در سال 1370 ه ش در شهر کابل متولد گردیده است. وی مدرک تحصیلی خود را در رشته حقوق و علوم سیاسی در سال 1393 بدست آورده و مدت چهار سال می‌شود که مصروف کار رسانه‌ی در افغانستان است. مقالات وی در نشریه‌های همچو مجله خلافت، مجله قیام، ماهنامه تغییر، ماهنامه خلافت و بعضی سایت‌هه‌های مشهور، نشر گردیده است.
شما می‌توانید ذریعه آدرس‌های ذیل با این نویسنده تماس مستقیم داشته باشید:

 نظریات و تبصرها بر مقالات:  میزان بازدید کننده گان: 0٪  
fb محل بحث نظر
در اسلام برای جنایت توجیه وجود ندارد!

اما در سرزمین افغانستان در کنار حاکمیت ارزش‌ های مودجوده ‏ای این نظام بشری، کشورهای که حامل این نظام هستند نیز در آفرینش ناامنی و وحشت نقش برازنده‌ ای دارند که نمی ‌توان از آن انکار کرد. دقیقاً‌ در اثر بازی‌ های بزرگ سیاسی همین کشورهای دموکراتیک است که افغانستان و مردم آن در پهلوی سایر مشکلات در یک فضای کاملاً‌ ناامن که حاصل آن فجایع بشری است، بسر می ‏برند.

08/21/2016

چرا امریکا ملا منصور را از بین برد؟

گروه‌ هایی که براساس فعالیت‌ های نظامی خواهان مقابله با غرب هستند، در نهایت برای رسیدن به‏ هدف در دام یک ابرقدرت افتاده و منحیث یک مهره در بازی‌ های سیاسی از آن‌ ها استفاده صورت می ‌گیرد. طالبان نیز یکی از گروه‌ های نظامی بوده که همواره با فعالیت ‌های نظامی خواستند تا در برابر غرب مبارزه نمایند.

08/11/2016

مشتِ محکم خلیلزاد بر جبین رهبران مجاهدین

مردم مسلمان افغانستان جهاد در برابر کفار را یکی از حاصلات زندگی خود می ‌دانند و بر این موضوع افتخار می‌ کنند، اما همواره از کسانی که به نمایندگی از مجاهدین رهسپار چانه ‌زنی ‌های سیاسی شدند، ناراضی اند. اکثریت مطلق گروه مجاهدین در سطوح پائین از عملکرد رهبران خود به حدی ناراضی اند که به هیچ عنوان دیگر نمی ‌خواهند تا این افراد به نمایندگی از این گروه در بازار سیاست حرف بزنند.

06/13/2016

در گذشته چنین نبود!

یک مرد پس از 27 سال تلاش توانسته است که دستگاهی اختراع کند که برق بدون مصرف تولید می‌ کند، این مرد سید مطیع الله نام دارد. او می ‌گوید: هرچند حکومت اجازه فعالیت را به او نداده است، اما شماری از جاپانیان آماده هستند که حق امتیاز بهره‌ گیری از این اختراع را در بدل 10 ملیون دالر بخرند. وی می‌ گوید: "اگر حکومت سرمایه ‌گذاری کند، من می‌ توانم در گام نخست ولایت کابل را برق رایگان بدهم."

06/06/2016

قبل از امضای پیمان امنیتی، چرا «رابرت بیلتز» را فراموش کردند؟

مادری انتظار داشت که همسرش فردا به کار برود ودوباره با لقمه نانی باز گردد. هردو(پدر ومادر) امید داشتند تا فردا اطفال آنها بزرگ شده ودست گیر آنان شود؛ همه وهمه با امیدها در آغوش تاریکی شب فرو رفته بودند، وهمه می خواستند تا با کلمه «لا الا الله محمد رسول الله» به سفر شب بروند.

04/21/2016